آ
-
آموزش مجازی
تحلیل ابعاد روانشناختی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی شهر اردبیل در شرایط کرونایی با رویکرد روایت پژوهی [دوره 13، شماره 1، 1403]
ا
-
ابعاد روانشناختی
تحلیل ابعاد روانشناختی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی شهر اردبیل در شرایط کرونایی با رویکرد روایت پژوهی [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
اضطراب
همسنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
اعتیاد به بازیهای ویدئویی-رایانهای
نقش میانجی هیجانخواهی در رابطه بین چشمانداز زمانی با اعتیاد به بازیهای ویدئویی-رایانهای در بین دانشآموزان پسر متوسطه دوره اول [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
انگیزش تحصیلی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]
ب
-
باورهای هوشی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]
ت
-
تصویر بدنی
الگوی ساختاری سازگاری بر اساس تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی در دانش-آموزان نوجوان [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
تنظیم شناختی هیجان
الگوی ساختاری سازگاری بر اساس تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی در دانش-آموزان نوجوان [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
تنظیم هیجان
همسنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 13، شماره 1، 1403]
چ
-
چشمانداز زمانی
نقش میانجی هیجانخواهی در رابطه بین چشمانداز زمانی با اعتیاد به بازیهای ویدئویی-رایانهای در بین دانشآموزان پسر متوسطه دوره اول [دوره 13، شماره 1، 1403]
خ
-
خود تنظیمی انگیزشی
همسنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
خود دلسوزی شناختی
همسنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 13، شماره 1، 1403]
ذ
-
ذهنیت پویا
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]
ر
-
روایتپژوهی
تحلیل ابعاد روانشناختی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی شهر اردبیل در شرایط کرونایی با رویکرد روایت پژوهی [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
روایی محتوایی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 13، شماره 1، 1403]
س
-
سازگاری
الگوی ساختاری سازگاری بر اساس تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی در دانش-آموزان نوجوان [دوره 13، شماره 1، 1403]
ک
-
کارکرد اجتماعی و انطباقی
همسنجی اثر بخشی آموزش خود دسوزی شناختی و تنظیم هیجان بر خود تنظیمی انگیزشی و کارکرد اجتماعی و انطباقی دانش آموزان دختر مبتلا به اضطراب [دوره 13، شماره 1، 1403]
-
کوید-19
تحلیل ابعاد روانشناختی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی شهر اردبیل در شرایط کرونایی با رویکرد روایت پژوهی [دوره 13، شماره 1، 1403]
م
-
مدارس ابتدایی
تحلیل ابعاد روانشناختی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی شهر اردبیل در شرایط کرونایی با رویکرد روایت پژوهی [دوره 13، شماره 1، 1403]
ن
-
نوجوانان
الگوی ساختاری سازگاری بر اساس تصویر بدنی با نقش میانجی راهبردهای تنظیم شناختی در دانش-آموزان نوجوان [دوره 13، شماره 1، 1403]
ه
-
هیجانخواهی
نقش میانجی هیجانخواهی در رابطه بین چشمانداز زمانی با اعتیاد به بازیهای ویدئویی-رایانهای در بین دانشآموزان پسر متوسطه دوره اول [دوره 13، شماره 1، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد